Subject: بیانیه مجامع اسلامی ایرانیان درباره بحران سازی های رژیم ولایت مطلقه فقیه حیات ملی ایران را تهدید می کند

بحران سازی های رژیم ولایت مطلقه فقیه حیات ملی ایران را تهدید می کند

از شاخصه های رژیم ولایت مطلقه فقیه بحران سازی و ادامه حیات در سایه آن است. تجاوز رژیم استبدادی بعث عراق به فرمان صدام به مام وطن ، آغاز گر جنگی ویرانگر برای دو کشور بزرگ منطقه شد. اما آقای خمینی بنیان گذار نظام ولایت مطلقه فقیه که قصد باز سازی استبداد را داشت،علیرغم آموزه های دینی، جنگ که جز نکبت و ویرانی نیست را  ” نعمت” خواند. او و قدرت طلبانی که وی را وسیله کسب قدرت کردند، فرصتها که برای صلح آبرومندانه و پایان دادن به جنگ پیش آمد را سوزاندند تا، ادامه جنگ به مدت هشت سال فرصتی برای تبیث استبداد دینی بشود.

هموطنان

نزدیک به ۴۵ سال،بحران سازی های استبداد حاکم بر ایران، کشور را در وضعیت خطرناک اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و سیاسی قرار داده است( ناهنجاریهای فرهنگی- اجتماعی جامعه را در آستانه سقوط قرار داده است). رژیم ولایت مطلقه، امروز، بسیار بیشتر از گذشته در انزوای درونی ،از حل معضلات و مشکلات عاجزاست. از این رو در پی ماجراجویی و بحران سازی است.

از قرار، حاکمین مستبد، زورمدار و به دور از خرد در ایران، با ماجراجویی در منطقه در پی جنگند تا در سایه “نعمت” آن، چند صباحی به حیات ننگین و پر از فساد رژیم ولایت مطلقه که با حیات ملی ایران در تضاد است ادامه دهند.

مجامع اسلامی ایرانیان حمله موشکی سپاه پاسداران نظام ولایت مطلقه به هدفهایی در عراق و سوریه و بلوچستان پاکستان ،که تحت عنوان غلط  و توجیه ناپذیر”حمله پیشگیرانه” و یا “تلافی جویانه” انجام گرفت را در همین راستا  دانسته و به شدت محکوم می کنند.

در سوی دیگر، مخالفینی که در تضاد کامل با استقلال و آزادی، هدفی جز جانشینی نظام و رسیدن به قدرت به هر وسیله از جمله مراجعه به قدرتهای بیگانه و سلطه گر در سر ندارند نیز حمله به ایران و جنگ را فرصتی برای رسیدن به امیال خود می دانند و مشوق آن هستند.

هموطنان هشدار:

وطن ما ایران که با نا هنجاریهای اقتصادی- اجتماعی و حتی طبیعت روبرو است، تاب و توان ورود به جنگ که خشونتی ویرانگر خواهد بود را ندارد. برهمه آنان که دغدغه وطن و عرق ملی دارند فرض است که با تمام قوا بکوشند تا چنین نشود.

چهارشنبه، ۲۷ دی ۱۴۰۲ برابر با ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴

مجامع اسلامی ایرانیان

error

Enjoy this blog? Please spread the word :)

RSS
Follow by Email
YouTube
YouTube
Pinterest
LinkedIn
Share